Co mám dělat, pokud mi ještě nepřišel autorizační email?

Pokud se po uložení nového hlášení nezobrazila žádná chybová zpráva, můžeme Vás ubezpečit, že email byl z  naší strany odeslán. Problém zpravidla bývá v tom, že poskytovatel Vaší emailové schránky nestíhá emaily doručovat okamžitě nebo vyhodnotí zprávu jak spam a vloží ji automaticky do spamového koše ...

Co mohu udělat?

  • zkontrolujte si, zda jste zadal(a) správnou emailovou adresu
  • zkontrolujte, zda nemáte zprávu v koši, ve spamové schránce
  • zkontrolujte, zda nemáte schránku plnou
  • jestliže nic z výše uvedených možností nepomohlo, počkejte prosím a v případě, že Vám během 2 hodin zpráva nedorazí, neváhejte nás kontaktovat (webmaster@loket.cz).
HLÁŠENÍ ZÁVAD, 2016 · Město Loket · Městský úřad Loket